Monday, November 1, 2010

No mä en tiedä, ehkä kaikki on turhan tavallista, paetaan autolla, lähdetään nyt etsimään jotain potkua tähän elämään

Mulle tuli ikävä kesää ja huomasin että multa on jääny asuja julkasematta elo- ja syyskuulta, joten ne saakin toimia tän postauksen kuvina. Kuinka kaipaankaan sitä ettei tarvii laittaa monia sukkiksia päällekäin, voi käyttää lukuisia eri kenkiä ja ettei tarvii aina pukee vielä lisää kun menee ulos.
♥ t-paita: H&M
♥ hame: Vilulta
♥ leggarit: GT
♥ laukku: äitin vanha
♥ panta, keltaset helmet & korvikset: Seppälä
♥ turkoosit helmet: kirppis
En tykkää tästä kuvasta mutta siinä näkyy hyvin silmämeikki ja kynnet.
Tuota mekkoo ei varmasti tuu käytettyä talvella kertaakaan vaikka se onkin yks lemppareista, kuten ei noita korviksiakaan. Jotkut vaan kuuluu kesään, harmi vaan.
♥ mekko: GT
♥ bolero: Tokmanni
♥ laukku: Citymarket
♥ kengät: kirppis
♥ vyö: Pieces
♥ panta: Seppälä
♥ rannekorut: H&M
♥ korvikset: Ibero tai Cailap
Vihaan mun lättähiuksia, joten jotkut tommoset ihan normikiharatkin on kivaa vaihtelua.
♥ t-paita: ite tehty
♥ hame: Vilulta
♥ leggarit: GT
♥ tennarit: Ellos
♥ laukku: äitin vanha
♥ panta: Seppälä
♥ rannekoru: H&M
♥ korvikset: Bijou Brigitte
Muistan että mulla oli kuuma kun otin näitä kuvia parvekkeella. ;__;
Tekele vähän tarkemmin.
Jotain normityylistä poikkeavaa.
♥ paita: äitin vanha
♥ farkut & kaulakoru: Seppälä
♥ reppu: second hand
♥ rannekoru: ite tehty
♥ korvikset: H&M
♥ pinni: Accessorize
Että semmosta. :)
Ja nyt kun oon muistellu loppukesän asuja, voinkin siirtyä kahen viikon aikaisiin kuulumisiin. Mähän olin sillon lomalla kun viimeks kuulumisia kertoilin.
Loma meni nopsaan kuten aina, ja näin serkkujani Katjaa ja Riikkaa, ja käytiin niiden + kummitädin kanssa Kuopiossa shoppaamassa. Yleensä en löydä melkeen mitään ostettavaa, ja nyt yllätyinkin kun löysin mun mittakaavalla aika paljon. Sain mm. talvikengät, joita lähinkin hakemaan. :) En oo kuitenkaan vieläkään ottanu ostoksista kuvia, johtuen osaks tästä pimeydestä, mutta toivottavasti saan kuvattua ne enspostaukseen.

Viime viikolla oli viimeset autokoulun teoriatunnit, mistä oon ilonen koska ne ei todellakaan ollu niin jänniä ja oli aina ongelmia kyytijuttujen kanssa kuten aina. No mut tulipahan istuttua pari tuntia kolmena päivänä peräkkäin Allun kanssa Mäkissä kun oottelin niitä tunteja. :D
Viimeviikon loppu oli muuten kivoin ja oudoin pitkään aikaan, vaikka lauantaina olikin töitä kuten melkein aina. Töiden jälkeen hyppäsin kuitenkin Allun kyytiin, koska se sai perjantaina ajokortin (!! how weird) ja suunnattiin Hanna-serkun luo. Oli tarkotus jäädä yöks, mutta palattiinkin Varkauteen ja käytiin vähän muuallakin. :)) Lisäks eilen illalla eli sunnuntaina Allu haki mut yheksän aikaan ajelee ja pariks tunniks ABC:lle.
Tätä kaikkee on varmaan erittäin tylsää lukee, mutta mun on ihan pakko kertoo kaikista tämmösistä kun _kerrankin_ jotain kivaa on tapahtunu ym. Ja koska oon tämmönen epäsosiaalinen kökkö niin kaikki ihmiskontaktit on aina vaan plussaa. Just tollasta randomiutta kaipaan elämääni, ja ihan mitä tahansa kivaa/ihmisten kanssa oloo.

Ai niin ja semmonen ilmotus, että ainakin tällä hetkellä näyttää siltä, että oon lähössä tammi-helmikuuks koulun kautta työssäoppimiseen Huddersfieldiin, Pohjois-Englantiin!! En oo varma oonko tästä työssäoppimisjutusta paljoo täällä maininnu kun kaikki on ollu niin epävarmaa, mutta nyt kun asiaan on tullu ees vähän selkeyttä niin aattelin mainita asiasta. :) En tiiä kyllä käytännön asioista vielä mitään, esim. että missä asuisin ja missä kaupassa oisin harjottelussa, haha.. Mut joka tapauksessa, jos mä tosiaan lähen sinne niin se ois varmaan isoin asia mikä mun elämässä on koskaan tapahtunu. Mähän oon käyny vaan kerran Virossa, olin 8v jee, että ois ihan senkin takia iso juttu. Ja muutenkin asun vielä porukoitten luona, niin kaikki on ollu aina aika tuttua ja turvallista. Mulla muuten jää autokoulukin kesken jos lähen, että en tiiä monennella menis sitte inssi läpi ja saisin kortin. :D Teoriaa pystyis sentään lukemaan ja harjottelemaan, vaikka oiskin teoriatunneista aikaa.
No mut kerron varmaan lisää sit kun saan itekin vähän enemmän selvyyttä asiaan. :)

Hups, veny taas toi kuulumisosuus ja tuli tosi sekava koko postauksesta.. Mä jatkan nyt The Big Bang Theoryn kattomista.

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10|HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11|HOT GIRL GALERRY 11