Saturday, February 5, 2011

Pray for Plagues

Viikon viivees kirjoittelen mut eihä se mitään.. :-------------D

Joka tapaukses nyt on sitte BMTH:it nähty! Voin sanoo et aika mielenkiintone kokemus oli, vaik taidanki pysytellä näis mun purkkarockeis. :: D Vaikken oo raskaamman musiikin perään, en voi kieltää etteikö ne ois osannu soittaa! (Ja soittiha ne yhen hitaanki ja hitaat = ♥)

En jaksa ruveta selittää kauheet romaanii, mut itse asias pidin tost keikast. :'--D Vähäsen vaa. Harmitti kans ku olin ekaks sillei etten osta mitää, mut sitte näin siellä maailman ihanimman keikkapaidan. ;_;♥ (kuva) Sen oisin mieluusti ostanu yksien lasien lisäks, mut kiitos sen ku ei ollu käteistä, ja ne aurinkolasit loppuunmyytiin, lähin sielt si tyhjin käsin. Mut toisaalt ei haittaa koska säästyipähä sentää parikymppii!

Kuvii ei oo, mut se lauantai päivä Hesas käytii esim syömäs erääs sushi-paikas. *ww* Syötiin jotai lohirullii, omnom. Mut ne mausteet oli kauheen tulisii kaikki, varsinki joku vihree tahnamaine ja sain kokee sen tulisuuden mun suus kunnon kiloina ku en ekaks tienny milt se tulis maistuu. xD Hyi suu meinas kuolla. Mut asiasta toiseen näin pari tuttuu kampiski ja ite keikkapaikal. :--) jee.
 

Tossa on sitte nimmari-osastoa! Siel ku esiinty niit lämppäri bändei, niin Architectsin vokalisti Sam jako nimmareit, ja mun oli iha pakko saada. xxD Se oli nii sulosen näköne ja se suostu kirjottaa mun laukkuun ja keikkalippuun nimmarinsa, ja sain viel halin ja kuvan sen kans. :--------D


As you can see, oon tosi edustava eiku siis RAKASTAN TON ILMETTÄ. xDxDxDD Ollaan molemmat hiema plöts keikkojen jäljilt mut nojaaa. :: D Tatti muute rakastu sen paitaan btw. :o♥


Ja täs mun varmaa ainut ostos koko matkan varrelt (jos ei lasketa suklaita yms). Toi väri vääristy liikaa, mut siis kysees on hopee -hiusväri! Aattelin seuraavan kerra ku pitää värjätä juurikasvuu pois ni vois testailla. ;)


Loppu höpötyksinä vielä niin ihanan asian maininta ku 50 LUKIJAAA! ♥me is very happy now! (*´3`*) Vaikkei mulle se lukija määrä oo ollu se pointti koko bloggaukses, tuli kyl uskomattoman hyvä fiilis~!


Tuntuu oikeestaa velvollisuudelt kysyy, mut oisko ehdotuksia seuraaviin postauksiin? Vai välittäisittekö ees? :--D Ja mä tiiän, mulle on tullut ehdotuksia, ja itse asias mä muistanki pari mut kaikkia en pakosti muista, joten voitte tulla sanoo uusiks ja olla varmoi siitä että toteutan sen. :<

purin kuittaa ja kumartaa, toivottavasti teidän kiinnostus kestää vastedeskin nää tekstit! =)♥

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10|HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11|HOT GIRL GALERRY 11