Thursday, March 3, 2011

2011 CHIBICON REPORT ☆

Pieni tiiviste mun pari viikkoo taaksepäin edellisestä viikonlopusta, ny tuntuu tosin siltä et isot tekstit saa häipyä jonneki mut eihän sitä tiedä vaik innostuisinki kirjoittaa enemmänki.. xD
Tuli muuten mielee, et toivottavasti kukaa ei aattele et oon joku piloille hemmoteltu rikas pentu kun aika useesti kirjoittelen 'miten olin siellä ja siellä ja meen kohta sinne<3<3' koska asiahan ei ole todellakaa näin! :----D En oikeesti matkustele esim. joka coniin aina, mut jos kerran kaverikin lähtee ja pääsis samal kyydil tietäen et hyvä matkaseura, nii mikäs siinä? ;) Mut mikäs siinä kun tosiaan olin rikas, enää tilil on about viiskymppii, ja heti tuli köyhä olo kun tajusin ettei se raha voi millään riittää kaikkeen mitä haluisin. ;_; Sen siitä saa kun päättää käyttää ne rahat heti matkusteluun..
.. Ja oikeastaan, se viiskymppii häipyy sielt tililtä ihan tässä lähi viikkoina, syyn saatte selville myöhemmin. ;)

Mut se siitä turhasta löpinästä, sillä siis kuvien puutteiden vuoksi ei kauheesti oo mitään hyviä kuvia koska niiden kuvien ottaminen jotenkin unohtu.. :: D Ja matkas oli perheen yhteinen järkkäri, jote eihän sitäkää jaksa joka välis ottaa esiin!


 Näin mm. Annin ja Merin poppoon siellä! : D


Lelu aka Elisa söpis ;_;♥


mm. Emmi, Jenni, takana näkyy loput ihmiset!


Jenni, Elina, ja Leluaki näkyy vähäse~


Mila ja Rhea (meinas juoda mun ramonet senki ovelat ketut! XD)

Piia


@ Subway

mun syömäseuralaiset (anteeks oli pakko laittaa XD♥)




Anni (aka Mina) ja Hemppu mah dear silakka (ja erä-Jorma joka ei näy kuvassa :<) lähtivät myös syömään meidän kaa ♥






 pelattiin hetke aikaa (tai itse asias mä vaan kuvasin) 'apina vai katkarapu' = totuus vai tehtävä ;--)


ja jotn jääkiekkoo käsin yritettiin kans ja läpsyy, u know? :---DDDD sellast et käsil lyödää pöytää silleee vuorotelle ja näi x))


( © Anni)  Tossa oli siis mun outfitti kokonaisuudessaan.asdas huppu vinos. :´´D Mut voin sanoo et manbailu oli ihan älyttömän kivaa! ;3; Ja joskus tulevaisuudessa haluun ehdottomasti kokeilla uudestaa! Sen verra hyvät fiilikset jäi. :3 Aika monet ei kuitenkaa heti tunnistanu kun menin moikkaamaan ja joidenki reaktiot oli taas tosi yllättävii.. XD


Paikan päällä ostelin ramoneit, ja onneks jäi kotiinki viel yks pullo. MUTTA ehdottomasti se tärkein ostos joka esti mun nörtti ostokset TADADADDADAAA AN CAFEN NIPPON BUDOKAN DVD. ;;___;;;♥ Oon niin jumalattoman ilonen tosta, onneks löysin sen tuolta koska mun tilaus aikomukset ei saanu mitää tuloksii aikseks. ;-;"" Mut samalla maailman turhauttavin asia; toi on ollu mulla täs vähä päälle kaks viikkoo (?), enkä oo VIELÄKÄÄ kattonu. Asd tosiaa. Oon yrittäny koko aja saada jotai hyvää aikaa ja et saisin kattoo rauhas, MUTTA KUN EI. Mut hoksasin et tänää voisin avata telkkarin, ottaa sen yhe ramonen siihen jaja apua. Tuntuu tosi epätodelliselt et sain uudempaa matskuu antikuist käsiini.. ;Q;♥


Hyvä coni siis oli, kiitti kaikille mahtavasta seurasta ´u`


Loppuun kuitenkin viel yks juttu..

  
Klikkailpaakas kaikki sitten tonne! Eikö näytäkin vaa houkuttelevalta?Tos ois sitte kaikki decoilu kamat ens vuodeks!

Bye-bye ♪♪

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10|HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11|HOT GIRL GALERRY 11