Friday, June 17, 2011

let's get sum stuff

http://i624.photobucket.com/albums/tt324/sachi2425/mini02b04.gif







 Oon siis palannu Tampereen huumasta ja sain käytettyy rahaa ihan muksasti. :D Kiitos Minnalle joka ehti olla mun seurana keskiviikon ja torstain aikana. ♥ Ilman sitä en ois saanu hiuslisäkkeitä enkä Eurokankaast pari juttuu cossiin, enkä ois ollut Radio kirppiksel josta sai _älyttömän halvalla kynsi juttui! (suosittelen siis ihan kaikille) *33* Enkä myöskään big ruki laseja jotka makso sittenkin 8€.. Mut huomasin miten friikki oon jo leopardi kuosin kans ja lupasin ampuu itseni jos vielä päädyn ostamaan sellaista. Mut jos unohdetaan etten saanu mun hiusvärii niin tärkein ostos koko reissun aikana; kengät! http://img337.imageshack.us/img337/9599/14081202131655n905idoco.gif Voi luoja noi on oikeesti coolein asia jalassa mitä oon ikinä nähny!!

Mua kyllä stressaa tosi paljon se rahasumma mitä käytin, mut meen ny pariks päivää leirille tienaa lisää suunnilleen saman verran joten no problemas hehehe. B) Ja siihen mennes tatti on saapunut Maijan luo ja pääsen viettää aikaa niiden kans. x) Aa en oo nähny sitä mälkkyy since forevah! ;-;

Kattoo ny sitte koska palailen päivittelemään, take care siihen asti♫♪

No comments:

Post a Comment

 

FREE HOT VIDEO 1 | HOT GIRL GALERRY 1

FREE HOT VIDEO 2 | HOT GIRL GALERRY 2

FREE HOT VIDEO 3 | HOT GIRL GALERRY 3

FREE HOT VIDEO 4 | HOT GIRL GALERRY 4

FREE HOT VIDEO 5 | HOT GIRL GALERRY 5

FREE HOT VIDEO 6 | HOT GIRL GALERRY 6

FREE HOT VIDEO 7 | HOT GIRL GALERRY 7

FREE HOT VIDEO 8 | HOT GIRL GALERRY 8

FREE HOT VIDEO 9 | HOT GIRL GALERRY 9

FREE HOT VIDEO 10|HOT GIRL GALERRY 10

FREE HOT VIDEO 11|HOT GIRL GALERRY 11